dugmeninannesiii 27+2 olduk çok şükür 🙏🏻💙 iki gündür oğlumun hareketlerini ağırlık olarak mide kısmında hissediyorum. Acaba kafası aşağıya mı döndü doğum pozisyonuna doğru artık. Ayakları yukarıda olduğu için mi bu tekmeler 😊