Muhes08 Merhabalarrr, 8+4 haftalığıZ🤲 Doktorumuz bu vitamini yazdı , daha önce kullananlar var mı yada 9 haftalıkken hangi ilaçları kullandınızz??
Sermec27 Muhes08 ben ocean mummy kullanıyorum en başından beri gebelikten 2 ay önce başlamıştım su an 21+4 haftalık hamıleyım doguma kadar da kullancam ama orzax ocean mummy bilmiyorum benim kullandgmla aynı içeriğe sahip mi bilmiyorum
karayakaydan Muhes08 ben de kullaniyorum sorun yasamadim hic 15 haftadan sonra da devit3 damla ve 8 haftadan beri magnorm magnezyum kullaniyorum sanci ve kramplari azaltiyor magnorm..
Muhes08 Sermec27 demekki aynı vitamini vermiş bende bugün ilk defa aldım 8+4 haftalık gebeyim yanında ekstra Demir veya dvitamini kullanmıyorum suanda , siz kullanmısmıydınız?
Sermec27 Muhes08 ben 13 te başladım demir ilacı ve devit 3 progestan magnezyum ve ekstra oksapar 4000 lik kullanıyorum
Muhes08 karayakaydan tesekkurler verdiğiniz bilgi için rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 benimde kasık ağrım oluyor ara sıra ama normaldir herhalde
karayakaydan Muhes08 doktorunla gorustun mu agrilarini.. Mesela ben progestan 200 ml. Kullanmaya devam ediyorum ilk haftalarda sancilarim cok oluyordu kese de asagidaydi hala da erken dogum riskim soz konusu cok ayakta kalinca arada bir yokluyor.. Sancilarini ihmal etme canim
Muhes08 karayakaydan bende sabah iki akşam iki progestan kullanıyorum sabah 200 akşam 200 yani , önceden üç düşük yaşadım insallah bu sefer sağ Salim sağlıkla kucagımıza alırız❤️🤲
Muhes08 Sermec27 sağlıkla kucagımıza alalım insallah canım bende 200 lık sabah akşam progestan ve oksapar 4000 kullanıyorum bende, bir de multivitamin ve folbiol alıyorum insallah sağlıkla büyüyordur 🤲