Aysegulflz sizin canınız yanmış herkesde aynı şey olmuyor bence bu kadar korkutmayın siz bilinç altındada korkarak gidip bide üstüne kendinizi kastıysanız çok normal canınızın acıması ama birçok kişi bende dahil herhangi bir can yanması yaşamadık dakikayı bile almadı diyebilirim sizin kendinizle alakalı bir durum bu