Anne3434_ evet ilk bebekte insan panikliyor.Benim mesela 4400 lerde kese yoktu.İki hafta sonra gittiğimde hem keseyi hem bebeği görmüştüm.Bu hamileliğimde de aynı şekilde oldu.Siz şanslısın maşallah.Hayırlı doğumlarınız olsun sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza