Selamlar. Kafam çok karışık size danışmak istedim. Herkes ikili test vs tüm testleri yaptırıyor mu? Diyelim ki özür teşhis edildi anne karnında tedavi mi edilecek ki? Bir de son sorum bu testleri devlette yaptırmak istiyorum 182 perinatoloji aranmalıymış sıraya isim yazdırmak için ama arayınca aşı ve muayene seçenekleri çıkıyo sadece. Nasıl test sırası alınıyo? Şimdiden çok teşekkür ederim cevaplar için …❤️ Mutlu sağlıklı akşamlar