Duruaslan gerçekten öyle ben de tercihen sezaryen olacağım yani altında bir sorun ya da bir neden yok. Annem, ablam, kuzenim bir çok kişi aynı doktor üzerinden sezaryen oldu yıllardır ve hepsi de bugün hamile olsam yine sezaryen olurum der. Kabul etmek zor bir çok kişi için ama ben normal doğum sancısı çekmek istemiyorum ve çevremde örneklerim de olduğu için sezaryen olacağım. İnsanlara kalsa hepsi uzman olmuş, yok niye normal istemiyorsun ki yok Bi sorun mu var, yok öyle yok böyle. Sağlık açısından evet normal doğumun şartları daha uygun olabilir bunu bilmeyecek kadar aptal da değiliz. Ama sezaryen de abartılacak kadar korkunç şartlara saiip değil yani bu da bir gerçek. Ben de bu durumdan sıkıldığım için yazmak istedim ☺️Dediğiniz gibi herkesin kendi tercihi..