Kızlar vitaminimi hiçbir eczanede bulamadığım için doktorum regenesis e geçiş yaptı eczacı da nasıl kullanmam gerektiğini söylememiş içine baktım prospektüsü de yok nasıl kullanmam gerekiyor jelimsi bi kapsül çiğneyerek mi yoksa 1 bardak suyla mı tüketmem gerekiyor🐣