Eflaleflal hiçbir şey zorunlu değil canım ama bunlar hep bebeğinle ilgili bilgi sahibi olmanı sağlar. Ne sıkıntı olursa olsun aldırmayacağım diyoruz evet elhamdulillah ama bir sıkıntı olursa en azından sürpriz olmasın ufakta olsun bilelim yada bir çaresi varsa Allah’ın izniyle çözülsün diye iyi oluyor ben ikili ve detaylı yaptırdım şeker yüklemesi istedi onu da yaptıracağım ne derse tamam diyorum doktoruma güveniyorum