Hanımlar merhaba, benim son adet tarihim 5 haziran, bu tarihe göre doğumumun 12 martta olması gerekiyor. Yani doktorum öyşe söylemişti. Bir hafta sonra ki kontrolde ise geç döllenme olduğunu doğumun aşağı yukarı 21 marta denk geleceğini söylemişti. Neyse bir süre sonra biz doktorumuzu değiştirdik ilgisizliğinden ötürü. Diğer doktorumuzda 35.haftada gün vereceğini söyledi. Geçtiğimiz cuma günü 35+5te gittiğimizde doktor bebeği muayene edip boyuna kilosuna baktı ve dosyaya 37 haftalık diye yazmış ve 2 martta doğum yapalım dedi. Bende ki takvime göre 2 mart 37+2 oluyor. Eğer 37+2 ise prematüre olarak mı doğmuş oluyor? Biraz daha beklemem gerekir mi acaba?