Canlarrr, etrafımfan sürekli araştırıyorum bebek bezini.. fakat ben prima bezi almaya düşünüyordum daha sonra baktım araştırdım çok fiyat farkli var diğer bebek bezlerine göre. Kuzenim de sleepy ve bayb turbo kullanıyor.. trendyoldan baktım fiyatlara ve yorumlara sleepye.. yorumlar şu “çok güzel memnunum fakat alacaklar bir numara hep büyük alsinlar çünkü küçük kalıbı var” .. kararsız kaldim.. hiç böyle başına gelen oldumu