Selamlar güzel anneler. İzmir’den öneri almaya geldim. Bu kez gebe bi ablam için soruyorum sorumu. Ben ikili tarama yaptırdım fakat doktorum üçlüye gerek görmedi dolayısıyla detayları bilmiyorum. 16. haftasında şuan, ikili tarama zamanı geçmiş gebeliği fark ettiğinde (adet düzensizliği ve kayıpları olduğu için bebeğe ihtimal vermiyorlardı). Doktoru ikili yapılmadığı için üçlü yaptırmasını istemiş, Çiğli Devlet Hastanesi’nde yaptırabileceğini söylemiş, fakat abla pandemi sebebiyle Çiğli Devleti’n kabul etmediğini söyledi 🙄 Tavsiyesi olan, şurada yaptırabilir diyen yardımcı olucak birileri var mıdır acaba? 😇