Ben. Bu ay kullanmistim canim adetin 3. Gunu basladim 5 gun kullandim yunurta olustu ilk tedavim oldugu icin dontor catlatma ignesi gerek duymadi su an beklemedeyim 9 gun var adet gunume hayrlisi inslalah rabbim
nasio etsin sanada bnada isteyen herkezede insallah sgalikla