Sinemacr58 Kızlar selam 11+5 haftalık gebeyim . Haftaya 2li tarama testine giricem ve ilk gebeliğim Karın alt bölgemde ağrı var ve sırt üstü yattığımda belim aşırı ağrıyor kalkamıyorum Sizce normal mi ağrılar