Tugbaren Kızlaar selam 😍 aklıma takıldı muayeneye giderken elbise nasıl giyiyorsunuz ya bende rahat rahat giyeyim dedim aklıma geldi ultrasonla açmam gerekcek olmucak 🙈 merak ettim elbise giyenleri nasıl oluyor 😂
Aslhn8992 Tugbaren vajinal ultrasona girmiyorsan çok rahat elbiseyi yukarı çorabı hafif aşağı indiriyorsunuz oldu bitti :)
010604 Tugbaren elbise pek şey olmaz heralde ya 😀ben normalde elbise giyiyorum ama doktora giderken hamile pantolonumu giyiyorm.
NefesDeniz Tugbaren Aşırı rahat ben hep elbise ile gidiyorum :) yukarıya doğru çekiyorum zaten doktorun asistanı etek gibi bişi veriyor giymem için hoop onu giyiyorum sadece göbeğim dışarıda kalıyor işte..birde soyun giyin derdin olmuyor
Mom97 Tugbaren bende onu düşündüm elbiseyi yukarı kaldırıp corabı aşşa indircez alt taraf corapla kalcak olmaz gibi 😂
NefesDeniz Avokado Doktoru asistanı size giymeniz için beli ince lastikli etek yada örtü veriyor göbeğinizi açıkta bırakıp bacaklarınızı kapatın diye
Beyzan NefesDeniz ama.korona dönemi ben o sedyeye yatarken bile düşünüyorum. Direk pantolon ya da tayt giyiyorum karnımı açıyorum üstelik ultason sonrası hemen Dr nin yanına geçmek de kolay oluyor
Sermec27 Tugbaren ahaha aklıma geldi de şimdi ilk oğluma hamıleyken artık heyecandan mı bilmiyorum elbise giyip gittim altımda da sadece don var 🤭 elbiseyi cektim donla kaldım ortada cok utanmıştım eger elbise giyilecekse alttan tayt giyilebilir benim gibi tek donla gitmeyin 🤭😁🙈
Beyzan Tugbaren valla ben çok şaşırıyorum elbise giyenlere ben hiç giymedim giymem de gerek yok bütün her yeri açmaya anca etek olabilir o da yine sadece karni açabilirsem.
NefesDeniz Beyzan Niye her yerinizi açıyorsunuz elbise giydiğinizde? Doktorunuzun asistanı size etek tarzı bişi yada açık yerlerinizi örtüp rahat etmeniz için bi örtü vermiyor mu? Ben hep elbise ile giyiyorum. Oldukça rahat oluyor. Asistanı bana ince lastikli etek veriyor elbisemi yukarı çekip onu giyiyorum uzanıyorum sadece karnım açıkta kalıyor üst tarafımda zaten elbisem var bacaklarımıda giydiğim etek kapatıyor. Ve doktorum ben hazır olduğumda giriyor odaya yani elbise giyenlere şaşırmanıza en ufak bi sebep yok :)
Ayssmom Doktor bakmıyor bile çokta rahat oluyo elbise giymek 😄 fazladan peçete isteyip bacak aranın üstüne koyabilirsin
NefesDeniz Beyzan Vallahi doktorların kliniği her gün kendi evlerimiz gibi temizleniyor. Onlar hepimizden daha çok önem veriyor malum bu virüse..ayrıca her hasta çıktığında yatak dezenfekte oluyor ve üstüne yeni büyük havlu kağıtlardan seriliyor.
2zlerinannesi Arkadaşlar doktorların kolumuzla bacağımızla işinin olduğunu düşünmüyorum. Siz rahat edemezsiniz, hijyenik bulmazsınız orası ayrı bir şey diyemem de onlar dışında isterseniz çıtçıtlı bodyle gidin doktor onla ilgilenmiyor ki 👀
sibuti NefesDeniz ne mantıkla böyle söylemiş arkadaş acaba 😃 çok şükür örtü var kapatıyoruz bizde açıp gezmiyoruz 😂😂 zaten doktorlarda çok meraklıydı bizim donumuzu görmeye😃
Kdk Sermec27 haha kahkaha attırdınız bana😂😂😂 aman canım geçti gitti 😂 ben de olsam çok utanırdım muhtemelen ama 😂
Sermec27 Tugbaren aynen bir de devlet hastahanesi ne önlük ne bir sey vermişti bana doktor öyle kaldım cok utandım ama bir daha da elbiseyle gitmedim 🤭🥰
Kelebekanne48 Ben bir kere giydim rahatsız oldum illa kilotlu çorap giycez içine giysek de içi görünüyor giyemiyorum .taytla belki olabilir .ama nst de çekiliyor zor oluyor en iyisi tunik ve pantolon oluyor .