Muhes08 Merhabalar 8+4 haftalık gebeyim bu donemde kasık ağrısı yaşayan var mı çok şiddetli değil ama sanki adet olacakmış gibi bir ağrı hissi yaşayan oldu mu
RgKurt Muhes08 merhaba ben 5+5 im bende adet olcak gibi ağrı oluyor doktora sordum “ Normal bu, bi süre devam edecek” dedi.
mlkkk Muhes08 normal canım hemen hemen herkeste oluyor hamileliğin çoğu dönemindede olacaktır kese büyüdükçe bebek büyüdükçe olur
Nazk Muhes08 ben o haftalarda çok yaşadım sürekli korku alıyordu beni her kasık ağrılarında ama doktor bunun normal bir ağrı olduğunu rahim büyümeye başladığı için normal olduğunu söylemişti azcıkta olsa içim rahatladı ama insan ister istemez böyle durumlarda tereddüt ediyor😂
Sevgidilek Muhes08 benimde ilk gebeliğimde hem akıntı hem adet kanı gibi kanamam oldu bi kaç saat ama yerleşme kanamasıymış cok şükür bi şey olmadı oğlum 2.5 yaşında şimdi bol bol dinlenin ağır kaldırmayın uzanın ve ayaklarınızın altına yastık koyun
Muhes08 merhabalar rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🤲 peki akıntı geliyor mu ara sıra akıntım oluyordu normaldi fakat bugün gün içerisinde hafif renkli çok açık pembe akıntı geldi bir daha gelmedi yer yaptığı için olabilir mi acaba RgKurt
RgKurt Muhes08 evet yerleşme kanamasıdır ama unutma ki yerleşme kanaması koyu renk olmaz şu an da korkma benimde akıntım oluyır kanama olmadı akıntı çok oluyor bazen korkuyorum hatta açıkcası hemen wc gidip bakıyorum istemsizcr kan mı geldi yoksa akıntımı diye
Muhes08 Nazk evet insan ister istemez kafaya takıyor önceden de üç düşük yaşadığım aynı korkular üzüntüler olmasın diye dua ediyorum hep 🤲
Muhes08 Tesekkurler verdiğiniz bilgi için içim birazda olsa rahatladı, zaten ilaçlarımı düzenli kullanıyorum progestanım var sabah iki akşam iki, rabbim evladınıza sağlıklı uzun ömürler nasip etsin 🤲
Muhes08 RgKurt aynen öyle bende insanin aklına hemen acaba bişey mi oldu bebeğim iyi mi diye geliyor rabbim bu günleri sağlıkla sıkıntısız geçirmeyi nasip etsin hepimize🤲
kurretulayn RgKurt ayenn olee eger cocuk asagidaysa agri hep oluyo ayaklari uzat dinlen en iyi gelen o