Zehratuzlu18 sepet beşiği pek önermiyorlar küçük oldugu için ama siz bilirsiniz. Ben montessorie yatak aldım çatılı olablardan yatak odama da park beşik aldım daha kullanmadık ama şuan çok memnunum :) gündüz kendi odasında gece de kendi odamda yatırmayı, 10 aylıkkende ayırırım diye düşünüyorum :)