Destinaa Kahvaltı da peynir zeytin tam buğday ekmeği ceviz tüketiyorum. Şimdi tahin pekmez de yiyorum. Öğlene doğru yaptığım için öğlen yemem. Arada yoğurt ve kuru meyve badem yiyorum. Bazen de yaş meyve. (Armut dikkat etmez çok yersem beni şişirir. Bazı meyveler gaz yapıyor onları yemem) akşam da çorba az biraz ekmek sebze yemeği ya da kırmızı et/beyaz et duruma göre beslenirim. Yemeklere ödemim de olduğunu için azıcık salça koyarım hiç tuz atmam baharat da o kadar az kullanırım ki. Sarımsak, bulgur, turşu, yeşil soğan ve fasulye vs yiyemiyorum. Eşim sağolsun ben yemek istersem de hatırlatır. Belli şeyler herkese dokunur ama kişiye özel olanlarda vardır. Mesela fasulye bana dokunurken nohut rahatsız etmez. En önemlisi az yemek. Birde atak dönemimdeyseniz dokunmayacak şeyler bile dokunuyor. Gebelik öncesi kaç kere hastaneye gittim. evde kendim taktım serumları. (Sağlık personeliyim). O ataklar geçince baya rahatladım. Ama kesinlikle hamur işinden ve kızartma türünden uzak durun. Dediğim gibi zamanla size dokunan yiyecekleri ayırt edebileceksiniz. Beni yemek arasında su içmek ya da tatlıdan sonra su içmek de çok rahatsız ediyor. İlk zamanlarda patates haşlayıp yiyordum bana dokunmuyordu. Şimdi yumurta bile çok şükür rahatsız etmiyor. Süt de inanılmaz rahatsız ederdi. Hayatımdan sütü çıkarmıştım ama şimdi azaldığı için içiyorum