elifinannesiiii 16+3 gebeliğim var karnımda bazen böyle tarif edemediğim şeyler hissediyorum acaba bu haftalarda hareketleri hissetmek mümkün müdür? Hissettiğim bebek hareketi mi tam olarak anlayamıyorum🙈
LETHE elifinannesiiii mümkün bence bende 16 haftalikta ultrasondan çıktım cok bastırmıştı kayma gibi bir his hissetim. Sonra bir hafta bisey hissetmedim sonra karınca geziyor gibi hissetmeye başlamıştım
LETHE elifinannesiiii doktora sorduğumda tam olarak o haftalarda ilk gebelikte öyle hissersin demisti. Sırt üstü yattığımda özellikle kaşıyasım geliyordua