beyza-guven bende dogurdum kizlar sabah saat 9 da kucagima aldim bebeğimi nasıl olucak nasıl yapicam derken şimdi rabbime sukurler olsun ki yanimda mışıl mışıl uyuyo bebeğim sormak istediğiniz şeyler varsa elimden geldigince cevaplamaya çalışırım..
Mervetosunn beyza-guven nasılsınız sezeryan sonrası Nası gidiyor daha tazesiniz ama önerileriniz neler🥰 bende haftaya için gün aldım da inşallah
beyza-guven Mervetosunn uyuşukluk 2 3 saat sonra biraz biraz gecmeye başladı karnimda kum torbasi vardı ve ekstradan bastirdilar kan çıksn diye ama. hiç acı hissetmedim çünkü uyusuktum uyudukluk. gectikten sonra agrim oldu ama dayanilmicak gibi değil adet ağrısının biraz daha şiddetlisi diyim. yanina depend mutlaka al fazla fazla bide kayısı hoşafı olsun yanında bol bol yürümeye çalış ilk kalkış biraz zor ama öyle abartildigi kadar değil
Duran2021 Hayırlısı olsun rabbim sağlıklı sıhhatli nice güzel yıllar versin inş bahtı güzel olsun yolu açık olsun 🤲🤗
beyza-guven basakhanim dogumdan 6-8 saat sonra yuruttuler sütüm başta gelmedi ama emdikce emdikce o ilk süt dedikleri kolastrum geldi emdi yavrum ama nolur nolmaz diye mamada veriyoruz dokturumuz öyle söyledi ama biberonla değil şırıngayla veriyiruz ki memeyi bırakmasın
Mervetosunn beyza-guven çok iyi geldi tavsiyeleriniz çok sağolun tamamdır geçmiş olsun size maşallah Allah analı babalı büyütsün sağlıkla 🥰🤲🏻
beyza-guven Nisaaa ameliyata girerken vardı heycandan oda tabi ama kontrol ediyorlar serume igne yaoiyilar geciyo bi sknti olmuyo sadece tansiyon dusune mideniz bulanı ve bayilcakmisiniz gibi olur o kadar
Nisaaa beyza-guven ooh çok şükür gerçekten içimi rahatlattınız teşekkür ederim.💕bebişinizle mutlu bir yuvanız olsun inşallah Allah yardımcınız olsun