Lovebaby Hasrtt tetenoz canım o. yaptır canım acımıyor zaten Sezeryana almak zorunda kalırlarsa önlem aşısı bunlar..
Elifdilara Lonelinesss ben de 5 yıl önce yaptırdım hissetmemistim gercekten.salak kafam keske 5 doza tamamlasaydım cok pismanim
Elifdilara Deletedmom15257 ben dün aksam burayi okumadan yikanmis bulundum sonra okudum.ama hafifledi gerçekten ağrısı.demek iyi geliyormuş banyo.