Tubaefe Merhabalar anneler 🥰 Temmuz ortası kızımı kucağıma alıcam inşallah kız erken doğar diyorlar doğrumu acaba ailemle aynı şehirde değilim malesef ona göre hazırlık yapıcam kız erken erkek geç doğar derler hep
Samurtugba Tubaefe hayir bana da oyle dediler 36 37 dediler nisan başı hazirlik yaptm mayisbasi dogdu ustelik 41 hafta.dogdu
058elf Tubaefe 42. Haftada bi arkadaşım 43 de de bi arkadaşım doğum yaptı. 43 deki daha yapmak istemiyodu ama doktorlar zorla sezaryene aldılar🤭
EbruAslan Tubaefe bende burda bekliyim aynı durumdayız temmuz 20 si gösteriyor ve ailem şehir dışında erken gelir diye düşünüyorum kendim erken doğduğum için 🤷♀️
Gzd_ Tubaefe bu gebelik dönemi boyunca genelleme yapmak çok yanlış olur benim kızım gelmek bilmedi sezeryanla aldık doğmayınca 😁 ilk anların da fotoğrafları var hiç memnun değildi çıktığına
Tubaefe Şanlıurfa’da yaşıyorum bu sıcaklarda Temmuz korkutuyor açıkçası az biraz erken olsa iyi olur hani 38 haftalık falan 🤌🏻😋