Benimde hic kanama ve lekelenmem olmamıştı ama ultrasonda kese etrafında kanama alanları var denmişti 6 haftalıkken. Progestan kullandım onun dışında başka bir şey yapmadım ve o dönem çalışıyordum yatma fırsatımda yoktu Bir kutu bitirdim bir ay sonra bir şey kalmamıştı Şimdi şükür 16. Haftamıza geldik bir sorun yok🤲🏼 Merak etme kafana takma canım bir şey olmaz insallah🙏🏻