37+0 da bebek hareketleri azaldı diye gitmiştim 2 tane dengesiz asistan açılma var mı diye baktı. Kendi doktorumduyunca çok kızdı. Doğumu tetiklediğini kendisi söyledi. 37 de yaptırröayın bence. Şu anlık bende bi sıkıntı olmadı ama onlar yüzğnden doğumum olursa diye çok korktum 🥺