Ay başlığa ne yazacağımı bilemedim kusura bakmayın lütfen 🙏 geçen hafta sağlık ocağında tahlillerimi yaptırdım kadın doğum doktoruma gösterdim tsh beğenmedi haftaya tekrarla bakalım dedi. Sağlık ocağında ki hekime de aşırı sinir oldum içeri bile almadan kapıdan şikayetimi anlatmamı istedi. Kapıda insanlar var ben akıntım var bile diyemedim. Doktorum test istedi onları yaptırıcam dedim. Utandım. Bi daha oraya gitmek istemiyorum. Aynı yerde yaptırmam şart mı bu testi? Özelde yaptırsam olmaz mı acaba?