Esra23sare sivilcenin cinsiyetle pek alakası yok. Zira bebekteki cinsiyet organları ve hormonları 10.haftadan sonra iyice şekillenecek. 5. Haftada henüz bebek bile değil, embriyo :) sivilceler genelde hormonal değişimler sonucu çıkıyor hamilelikte. Ayrıca hamilelik boyunca her ay regl döneminizde ne regl belirtileri gösterebilirsiniz. Bu hormonal durumlardan ve kişiden kişiye değişen bir durum. Sağlıkla kucağınıza alın 🌼