Bizde Adana sıcaklarında doğacak yaz bebeğiyiz inşallah ☺️ Nasıl giyer konusunda bende tereddütteyim. Ama şöyle düşünüyorum bizim buralarda yazın klimasız durulmaz yani bizler duramıyoruz bu yüzden ilk ay sadece askılı zıbınlarla tutamam gibi geliyor. O yüzden askılı yarım kollu ve uzun kollu zıbınlara yer vereceğim. Zaten onun dışındaki diğer tulumlar alt üst takımlar hep uzun kollu onlardan da almayı düşünüyorum. Kafama takılan kumaşları yazlık kışlık diye ayrılıyor mu? ☺️