Umutttr Arkadaşlar bugün şeker yüklememi yaptırdım sınırda çıktı doktor muayene edince suyumun fazla olduğunu söyledi böyle durumla karşılaşan var mı napsam lazım acaba
Kucukkedi Umutttr bana da doktorum üst sınırda demişti yaklaşık 28.haftamda. 1 ay sonra normal seviyeye geldi. Karbonhidrat ve şekeri azaltmanız gerekiyor, bana böyle demişti doktorum.
Umutttr Kucukkedi ya evet şimdi düşününce şeker değil ama karnonhitrat I biraz arttırdım son zamanlarda ondandır diye düşünüyorum şekerim de sınırda çıktı onun da etkisi vardır