Anneler ben 27 haftalık gebeyim bugun epidural normal doğum hakkında konustum.Doktorum la fakat bana tansiyon düşüklüğü var senin epidural yediğin an tansiyon 0 a iner ve bebeği kaybedersin ve sen vajinusmus olduğun için normal doğum yapamazsın. Yırtılman çok olur hiç yanaşma dedi. Sezeryan doğum da tansiyon düşüklüğü bi sıkıntı olur mu ? Tansiyonu düşük olup spinal veya genel anestezi alarak sezeryan doğum yapan varmı anneler ?