Bugün itibariyle 37 haftamız doldu. Geçen hafta kontrole gittiğimizde doktorum bebeğin başının çok aşağıda olduğunu on gün içinde doğum olabileceğini söylemişti. Bugün de açılmayı kontrol etti ve 1-2 cm açılmam olduğunu söyledi. Nişanım gelmemişti ama doktor kontrolü yaparken çok az kan geldi ve sonrasında da kanaman az az devam edecek doğum için de maksimum bir hafta veriyorum dedi. Sizce doğumum yakın mı ne zaman olur acaba çok heyecan yaptım 😁