Bhrcnl 38+1 olduk Çarşamba günü çatı muayenesi olucaz nasipse sizde durumlar ne acaba belli mi doğum şekliniz ne durumdasınız ağrı kasılma yaşıyor musunuz hanımlar
Cemrenin_annesi80 Bhrcnl 38 oldum bugün vucüdüm bacaklarım cok agrıo yürümekde zorlanır oldum daha dogum şeklide belli degıl
threestar Bhrcnl 38+3′üm ben de yarın çatı muayenesi olucam insallah😕 düzensiz sancılarım oluyor biraz da akıntım var ama henüz bir Doğum belirtim yok önceliğim normal doğum aksi bir durum olmazsa
Hafsa3734 Bhrcnl cuma günü doğumum var insaAllah şuan belim kopuyor bacağıma vuruyor 3.sezeryanim olcak insaAllah ama çok fenayım cumadan erkende gelebilir
Bhrcnl threestar İnşallah bende normal olsun çok istiyorum hakkımızda hayırlısı sağlıkla alırız inşallah kucağımıza bebişlerimizi
Meltemkol Bhrcnl 38+4 bugün çatı muayenesi oldum nst sancı yok açılma yok sadece muayene sonrası regl agrısı gibi bi agrı yaşıyorum acaba dogumu mu tetikledi diye merak ediyorum