Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim sağlık ocağı aradı bugün yeni kayıt olmuştum hemende nasıl aradılar bilmiyorum ama tetenoz aşısı olmam gerektiğini söylediler bu zorunlu birsey mi açıkçası aşı dan korkuyorum evde tek kaldığım için esim görevde kolda ağrı vs yapıyormuş 🤦♀️olanlar tecrübelerini paylaşabilirmi