Dünden baya agrim oldugunu farkindaydim bu sabah uyandigimda lekeyle karisik kan gelmisti son haftam artik dogumu bekliyoruz heyecanla. Bebisimin cinsiyeti erkek 39 haftam bitiyo yarin. Lekeyle karisik kani gorursen gel demisti doktorum gittim ve bana 1 bucuk santim acikligimin oldugunu soyledi. Ama eve gönderdi. Sizce dogumum ne zaman😂 hani doktor simdi tam kan gelirse gel felan dedi ama gelmezse persembe normal kontrole cagirdi. Ama kayinvalidem dedi ki persembeye kalmazsin lekeyle karisik kan gelmisse daha. Siz ne düşünüyorsunuz