Bugün 15 haftalık olduk kızlar doktorum dedi kıza benziyor ama net bişey diyemem 16. Ve sonraki haftalarda net konuşurum dedi eşime supriz yapicam diye içim rahat etmedi başka bı doktora daha gittim oda bana erkeğe benziyor dedi ama net konuşmadı. Kafam çok karıştı bu durumu yaşayan var mı