kckozge Birkaç gündür rahmimde baskı sancı oluyor ara ara bugün doktora gittim herşey normal rahim uzunluğuda iyi dedi ama anlayamadım bu durumu yaşayanlar var mı acaba bu haftalarda ?
Seda-34 kckozge bana da oluyor ara ara. Gittikçe de o baskı hissi artıyor 25. Haftadaym ben de şuan. 20. Haftamda sormuştum doktoruma. 5. Aydan itibaren baskıların sancıların kasılmaların normal olduğunu söylemişti. Tabi çok şiddetli olmadığı sürece.
Sermec27 kckozge 21+4 haftalık hamıleyım biraz önce sol kasıgıma bir batma girdi su an da kasıklarımda batma var 3 gün önce kontrolüm vardı hersey güzel rahim agzı uzunkugu da iyi ar ara oluyor böyle bende anlamadım
Sermec27 kckozge ben en başından beri ocean mummy progestan oksapar 4000 lik kullanıyorum 13 ten itibaren devit 4 ve vegaferon oral şase kullanıyorum kan değerim 10 du en son bir de magnezyuma başladım