Selam hamişler, 16. Haftamdayım. Bugün karnımı önceki günlere göre daha şiş hissediyorum. Az yediğim ve yürüyüşümü yaptığım halde bi şişlik var gibi. Çok hafifte bi kaç kere saniyelerle karnımın bi sağında bi solunda ağrılar oldu. Acaba yavaştan bebiş büyüyor diye midir? Ya da hareketten? 😏