kızlar kaç gündür yerde miyim gökte miyim bilmiyorum stresten üzüntüden düşük yapıcam heralde diyorum bekliyorum gelen giden yok. Geçen hafta pazartesi beta hcg 4783 tü çarşamba 3600 Dü perşembe 1863tü bugün yaptırdım 6672 çıktı ne düşüneceğimi bilmiyorum sevinsem mi üzülsem mi perşembe günü doktor boş gebelik dedi kürtaj dedi şuanda 5+6 yım çok erken olduğunu düşünüyorum beta nın düşüp yükselmesi sağlıklı gebelik olur mu