Merhabalar . 10 haftalık hamileyim . Amh düşüklüğü ile tüp bebeğe başlayacağımız ay hamile kaldım . İlk muayenemde Doktora bunu anlattığımda sigara geçmişimden dolayı ve zaten tüp bebekte yaptırsam bu iğneyi kullanacağımdan dolayı bu iğneye başlamamı söyledi. Sorun yok kullanıyorum fakat büyük ihtimalle 3. Aydan sonra bıraktıracak iğneyi çünkü bir sorunum yok şükür . Benim kafama takılansa şu . Bu zamana kadar acaba bebeğim bu iğne sayesinde benimle mi kaldı . Acaba iğneyi bıraktıktan sonra bir şey olur mu . Saçma sapan düşünceler geliyor aklıma ama böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba ?