Merhaba anne adayları, bebeğimin 25.Haftada kalbinde parlaklık oldugu saptanmıştı. Acil olarak başka sebepten gittiğim doktor fark etti bunu ve bana bu parlaklığın down sendromu sebebiyle olabileceğini söyledi, amniyosentez önerdi. Başka hiçbir nedeni olamazmış gibi! Ben de araştırdım, başka birsuru nedeni olabilirmiş. Hiçbir hastalığı yokken de gozlemlenebilirmis bu parlaklık. Ama sonuç olarak o doktor benim içime kurt düşürdüğü icin fetal dna testi yaptırdım başka bir hastanede(kandan bakılıyor, bebeğe zarar verme riski yok amniyosentez gibi) ve sonuçlarımız 2 hafta içinde geldi. Her şey yolunda çok şükür. Benim gibi kalpte parlaklık çıkan ve üzülen anneler icin yazıyorum. Ben doğuma kadar içini kemiren bir duygu ile yasamak istemediğim için yaptırdım. Başka sebebi yok. Umarım herkes bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucağına alır.