Ayy bende 29+2 yim kızlar daha alışverişimiz devam ediyor ebebekte indirim olduğu için çoğu şeyi ordan aldık sadece bi kaç parça eksiklerimiz kaldı bebek arabası ve beşik yok daha ama beşik bu hafta alınacak oda yapmıyorum ben zaten 1 yaşına kadar anne kokusuna ve anne yanına ihtiyaç olacak o yüzden anne yanı beşik alıcazz :)) çok heyecanlı ve tatlı şeylerrr 1 ay sınra felan çantamızı hazırlamış oluruz Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah :)))