Hanımlar selam. Vajina üstünde orta kısımda hassasiyet var ağrı hafif sızlama gibi. Sağ sol kasıkta değil. Bir de afedersiniz sanki büyük tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Çocuk zaten baş asagiydi. Acaba doğum hazırlığında mi yoksa üşüttüm de ondan mı böyle hissediyorum 🤔 doktor cuma gününe gel demişti beklemeli miyim acaba