Wonderwoman hanımefendi lütfen uslubunuza dikkat edin. Amacı ne demek? Bu nasıl bi konuşma tarzı, neyle itham ediyorsunuz? Benim çocuğumu benden çok mu düşünüyorsunuz.. doktora gittim kaç tane doktora mesaj attım kese büyürken bunların çok olağan olabileceğini açık renkli kanama olmadığı sürece korkmamam gerektiği söylendi.. ben bütün bunlara rağmen Önlemlerimi almama rağmen! benimle aynı şeyleri yaşayan var mı diye merak edip bunu yaşayan insanlara soru yöneltmiştim. Sizinle münakaşaya girmeyeceğim. Cevaplarınız kendinize kalsın. Buda doktorumun biraz evvel verdiği cevap.
"6 hafta dolduktan sonra yani 6. 7. Hafta arasında kese büyüyüp Kalp atımı da oluşmaya başlar Bu görülmüş olur genelde kahverengi ya da kırmızı da olsa ilk başlardaki bu kanama görülebiliyor kötüye işaret demek değil Eğer sağlıkla gelişiyorsa gebelik yuvalanma kanaması kesenin büyümesi esnasında da olur Endişe edecek bir durum olmaz.