Aylusum hamile değilken üstüme çay dökülüyor diye aniden kalkmıştım. Dediğin gibi göbeğim çok kötü olmustu, doktor gaz sıkışması olmuş o yüzden bu kadar acı çekiyorsun diyip lavman vermişti onu kullandıktan sonra ağrım kalmamıştı senin de öyle olmuş olabilir mi ki istersen bir acile git