Kızlar ben 26 ocakta kürtaj oldum bebeğimin kalbi atmadığı için Kan pıhtılaşması testi verdim daha çıkmadı ve doktorum 6 ay korun dedi korunuyoruz da ama bugünlerde göğüslerimde hamileliğimdeki gibi ağrı var normalde adete yakın bende hiç olmaz benimde içime kurt düştü erken gebelik testi yaptım hayali bir çizgi var sanki kürtajdan hemen sonra korunmama rağmen olabilir mi sizce