Bugün hafif kahverengi bir akıntım vardı buraya da yazdım sonra direk doktoruma gittim bana düşük riski dedi ama ultrasonda çok iyiydi gayet iyi güzel dedi kalp atışı da çok güzel dedi ama tabi akıntıyı gösterdim iç çamaşırıma gelmiyor peçeteye silince geliyor bana 2 gün boyunca yatacaksın dedi bol su içeceksin polegestan verdi fitil olarak sabah akşam kullan dedi. Ama bileniniz varsa içinde ne olur yardımcı olun korkuyorum ne yapmam gerekiyor yatacağım hiç mi kalkmayacağım bilmiyorum aşırı korkuyorum birşey olmasından. Birde az az sancım oluyor.