Ifaketuysal1515 Merhaba hanımlar 6 artı 1 haftalık gebeyim fakat kese var bebek yok lütfen yorumlarınızı bekliyorum Sizce bekleyip beklememek bundan sonra olcak alar nasıl ilk defa başıma geliyor lütfen yardım edin yani bu süreç nasıl ilerleyecek
ogluileannesi Ifaketuysal1515 geç döllenme olabilir canım , bende kese göründükten bir hafta sonra bebek görünmüştü
Yesilay Ifaketuysal1515 kuzum 7. 8 haftası goruluyor bebek zaten bebk gorldumu kalp atisina bakicaklar sakince beklemelisin
blueberyy00 Ifaketuysal1515 6+2 de bende göremedim kese var bebek yoktu bu persembe gidecez 7+4 olcaz inşallah görürüz kalp atışı için gelin dedi doktor
Ifaketuysal1515 Yesilay bana bilgi veren olmadı çok korkuyorum hiç başıma gelmedi ikinci cocugum çok şükür ama üzülüyorum
Ifaketuysal1515 blueberyy00 yaa çok sevindim inşallah duyarsınız sağlıkla kucağınıza alın ben çok korkuyorum hiç yani ilkinde böyle olmamıştı bide net bişey denmedi yani ilgi yoktu kendi doktorum virüs olmuş başka doktora görünmek zorunda kalınca ilgi alaka pek olmuyor malesef ki 🤦♀️🤦♀️
Ifaketuysal1515 Mavi87 yaa teşekkür ederim hepinize içimi o kadar ferahlattin iz ki anlatamam 😊😊😊🤲🤲❤️
Hilalsny Ifaketuysal1515 canim benimde once kese var bebek simdilik gozukmuyor dendi bir hafta sonra gittigimde bebegi gorduk bir sonraki haftada da kalp atışını duyduj
blueberyy00 Ifaketuysal1515 korkutma kendini doktorum bana bebek yok vs demedi haftaya gel kalp atışını duyalım dedi inşallah yolundadır hersey daha önce 3 kaybım var korkuyorum bende ama olumsuz düşünmüyorum inşallah duyarız
Ifaketuysal1515 blueberyy00 inşallah o kadar çok istiyorum ki Allahım olmayana nasip. Etsin bana net bişey diyen olmadı olumsuz baktılar ama bendeki mide bulantı ları zaten öldürüyor beni inanıyorum ki var ama bu umutsuzluk 😔😔😔😊😊🤲🤲🤲
blueberyy00 Ifaketuysal1515 kız hamilesin işte daha ne olsun kendini negatifliklere yorarsan negatif şeyler gelir hep görürsün inşallah sende bende
Dyguuuuuu Ifaketuysal1515 benimde öyleydi canım, bi hafta sonra giittğimde bebek göründü geç döllenme dedi doktor
Ulkuatly Ifaketuysal1515 merhaba canım bende şuan 6aylık gebeyım il 6. Haftamda kese var evet ama boş gebelık gıbı gözukuyor dendi çocuk yok kalp sesi yok hatta doktorum benım korkutup şey demişti şuan çocugu zaten görmem lazım hatta kalp atısınıda duymam lazımdı diyıp benı korkutmustu bana 10gun sonra gel cocugu görmessek alırız kürtajla demişti korkutmuştu bende hemen eşimle tam özel bi hastaneye gittik doktor hemen alttan baktı cocugun kalp atışınıda dinletti dediki doktorunuzun cihazı eskidir oyüzden görmemiştir dedi sakın siz siz olun ıkı üç doktora gözükün bazen öyle yaşayan çocukları kürtajla alıyorlarmış
Ifaketuysal1515 Ulkuatly o kadar çok rahatladım ki şuan da yarın özele gideceğim randevu aldım korkup da zaten Allahım sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲❤️❤️❤️😊
Seyma2861 Ifaketuysal1515 canım endişelenme bendede aynıydı 8 e girmek üzere bebek göründü kalp atışı aldık. Biraz daha beklemende fayda var diye düşünüyorum 🙏