yeniannna34 biraz zor ama imkansız değil benim bir önceki gebeliğimde düşük olduğu için doktorum yakın takibe almıştı beni 5+4 te gittiğimde vajinal ultrason yaptı kalp atışının başladığını duyduk ama çok çok hafif öyle şiddetli değil 6+4 de net duymuştum