YuvarlanamayanPandaa İlk oğlum sezeryandı herkes korse giymeme engel oldukar şimdi hamileyim bu sefer korse takmayı düşünüyorum göbegim kalsın istemiyorum sizce sezeryandan ne kadar sonra korse takılır ilk günlerde giysem taksan olurmu korse taytım var onu kullansam
Dmlbrk22 YuvarlanamayanPandaa benim arkadaşım sezeryan doğum yaptı. Ebe hastanede yanında korse var mı diye sormus hemen takacaklarmış yani. Şimdi bende aynı hastanede doğum yapcam bende aldım korse eğer ebe ve doktor sıkıntı yapmıosa ben de hemen takmayı düşünüyorum. İlk kalkışta daha kolay olsun diye takıolarmış.
Hilalsny YuvarlanamayanPandaa ben dun bir yazi da gordum sezeryandan 3 ay sonra korsye baslayin gibisinden yaziyordu. Dikislerin tam anlamiyla iyilesmesi icin sanirim. Ama zaten 40 cikana kadar kullanmayin kesinlikle
YuvarlanamayanPandaa ecembugra53 4 gün sonr giyilir falan diye duydum şimdide bilmiyorum zaten balık etliyim daha fazla kilo kalsın istemiyorum
ecembugra53 YuvarlanamayanPandaa anladım canım ama dikiş yeri için iyi değil sma sen bilirsin ben de sezeryanlıyım ama benim kendiliğinden eridi cok şükür
Dmlbrk22 YuvarlanamayanPandaa medikalcilerden aldım ben canım knaftmed diye bir marka. Cırtcırtlı olanlardan.
Hilalsny YuvarlanamayanPandaa ama yine de gobegi goturucem derken caninizi acitmayin. Daha buyuk zararlar vermeyin kendinize. Ben kullanmadim fakat e bebekte bi tane korse varmis sezeryan normal fakretmeksizin kullaniliyirmus sanirim bi bakin ona isterseniz
haziranin25i YuvarlanamayanPandaa 1 hafta sonra bana giyin dediler ama giyinmedim. Göbeğim de gitmek üzere düzenli olarak mekik çekiyorum sarkma da olmadı. Korse ile emzirmek bana zor geldiği için takmadım.