Merhaba anneler. Ben Kasım ayında ehliyete yazıldım aralıkta yasaklar geldi ve sınavlar durdu. Ocagin sonunda açıldı sınavlar ve ben şubatta yazılı sınava girdim ama sonrasında şehir değiştirmem gerekti ve bulunduğum ilden ayrıldım, kurstan iptalini istedim. Önden verdiğim 500 lira yandığı gibi benden tekrar 280 lira daha ücret istediler. Kurs ücreti 1500 idi ve benim yaklaşık 800 lira kadar ödeme yapmam gerekiyor. Bu normal mi? Bu miktar fazla değil mi?