Pinkbutterfly Erken dogum rıskı fln yok ama annelık duygusu ınsana dusunduruyor bebegm acaba erken gelırse yasarmı neolır dıe hep dusunuyorm kzlar kacıncı haftadan sonra sıkıntı olmaz korku ıcındeym hep bısey olucak dıye hıcbı sorunum olmamasına ragmen
Dilek0809 Pinkbutterfly 17.haftama gireceğim kasık ve bel ağrılarım var ben de hep korkuyorum inşallah tüm bebekler sağ Salim zamanında gelirler, iç ferahlığı çok önemli ama bende pek yok maalesef
Krizantem_ Pinkbutterfly Bende de oluyor bu.24. Haftaya girdik ve bu hafta itibarı ile doğan bebeklerin yüzde 50 den fazlasinin yasama sansi varmis . Insan ister istemez aklina getiriyor… 🤷♀️Inşallah hayırlı zamanda zamanında kavusuruz yavrularımıza sağlıklı bir şekilde. 🤲🤲🌸🌸🥰
derinsart Pinkbutterfly valla bende 32ye girdim korkular daha da katlandı erken gelir mi gelirse bisey olurmu onun haricinde suan daha hic hazır değiliz daha kıyafetleri yeni yikadım kendime gecelik almadim🤷🏼♀️
ecembugra53 Pinkbutterfly canım yaşama döngüsü bebeklerin 24. Hastadır tıbben bilimsel olarak normalde 24. Hafta dan sonra genelde yasarlar Allah’ın izniyle Korkma aklına kötü bişeu getirme KUZum 😊 biliyorum bende o durumdan geçtim ama seytam Şam’a cok güzel vesvese veriyor hamile kadınla seytan cok uğraşır aklını karıştır dinşne bağlı ol süreklş her gün nas felak ayetel kürsi onu kendini sabah Akşaö üfle canım ❤️😊🤩🤲🏻 melekler korusun sizi seytana müsade ediyorsun
Pinkbutterfly ecembugra53 amın canm ins okuyorm sureklı vesvese verıor seytan devamlı hayırlısı ınşallah
Beyzan Pinkbutterfly bunları hiç düşünmemeye çalış ve bebeğinel sürekli konus ben de bir an önce seni görmek isterim ama karnım senin için güvenli ev sıcak yuva orda biraz daha kal de bu ikinize de iyi gelecek 🙂 şimdi us haftalik doğan yaşar demek de doğru değil her gebelik kendine has 28-29 haftalık yaşama tutunan mucizeleri de var Allah kimseye yaşatmasın 37 de anne karnında kalbi duran bebekler de. Bir düşün bolca dua etmek bebegimiz ile konuşmak her şey güzel olacak Allah in izniyle. Bebislerimiz en hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler inşallah
Oziozi Pinkbutterfly 25 haftalıgım benımde hep bu dusunce gelır ama poztıf olurum muzık acarım kafamı dagtrm hepımızde aynı endıselr demekkı yalnız degılmısım saglıkla dogacaklar ınsallah Allahın ıznıyle merak etmeyın sız kaç haftalıksınız ☺️
Betulkoray2021 Ben 27 haftamı bitiyorum. Ama aklıma sık sık geliyor benim de. Doktor hiçbir sorun yok dediği halde ister istemez düşünüyor insan
Oziozi Pinkbutterfly bıZden de buyukmussunuz maşallah az kalmıs sızın ☺️Rabbım hepımızın bebegını korusun ınsallah 🎀