Esenburhan123 Merhabalar Bursa pembe mavi nevin hanıma giden var mı Doğum yapan normal Doğum yanlısı mı acaba. Değerlerim normal olmasına rağmen bir sürü ilaç tavsiye etti. Doktor hakkında bilgisi olan var mı
Sedaabdullah Esenburhan123 bende pembemavi hastanesine gidiyorm ama benm doktorum aycan bey çok ilgili bi doktor 3 aylık gebeyim doğum için konusmadm daha ama ohss durumu yaşadım nevin hanımda geldi baktı çok iyi bi doktor kendisi 10 dk bile olsa o sıcaklığını hissetirrdi ilgisiyle